0

Vi åkte till Kumlinge och hade det rätt roligt

Oh dear god vad trött jag är. Imorgon har jag sovmorgon med och det är ju sådär helt totalt underbart, men innan sängen kallar blir det blogg, kaninmatning och te.

Igår åkte jag till Kumlinge med ett litet gäng. Väl framme och då alla var på plats var vi nio personer i Sannas hus för att fira hennes 18 årsdag. Lite sent, men endå. Sanna fick sminka mig och Pia fick platta mitt hår, jag kände inte igen mig själv efter det, hahaha!

Efter en sen, utmattande och otrolig rolig kväll/natt fylld med chipsätande, dansande och springande strumpfota på Sannas uppfart (hahahah fråga inte jag och Elin var hypra), så var en 6 timmars natts sömn på en rätt urliggad madrass ganska tröttsamt. Men nu blir det lite sovmorgan framöver, och det känns ganska skönt. Har med andra ord inte gjort så mycket idag, men imorgon blir det gym och övningskörning, så blir lite produktivt i alla fall.

Men nu ska jag avsluta detta osammanhängande inlägget, helt ärligt är jag för trött ovh seg för att orka bry mig om hur det blir, och gå ut och mata kaninerna. Gonatt!
Ursäkta Adeline nu kom du med på bloggen igen. Men såhär ser jag ut i platt hår och smink och ansiktsuttrycket på bilden speglar min känsla rätt bra. 



Kommentera här: