0

Provplugg och pappor

Hejsan på er, länge sedan sist igen.
Sedan jag senast skrev har jag morgonjobbat, varit på kaninhoppningstävling och haft två prov. Religion (som jag sku få 10 i, jo att nä de blir det inte) och fysik, som jag bara ber och ber till alla  övermakter (hahaha) att jag har fått godkännt på. Känner seriöst att det kan bli att jag får gå på omtagningen för första gången pga den där kursen... 
Nåja, bara två prov kvar den här veckan! Engelska och matte. Jag har ennu inte hunnit bli jätte nervös över matten men de kommer väll, det är endå rätt logiskt, mer logiskt än fysiken. 
Annars då? Ja annars händer det inte så mycket. Pappa kom äntligen hem idag efter 8 veckor på jobb, en sväng över atlanten var han men nu ska han jobba uppe i norra europa ett tag. Så skönt. 
Nåja, nu ska jag sluta babbla och läsa lite engelska istället. Tror jag ska fixa en massa tidsinställda i helgen och göra nån sorts 'blogglista' det var länge sedan jag gjorde en sån.
Har förresten börjat inse att det är rätt kyl att laga mat från grunden! Efter att ha tröttnat på de färdiga sakerna från anamma och AoA (inge illa, de e supergoda! Bara lite tråkigt i längden) så har jag börjat käka mer linser, bönor, couscous och quinoa och sånt hälsosamt. Och mera grönsaker och frukt. Fan vad jag älskar grönsaker och frukt. 

Kommentera här: