0

Yesterday you told me 'bout the blue blue sky

ATM - Fools garden, Lemon tree. 90 tals musik funkar de å. 
Har varit på 4H hela dagen, typ. Tävlade lätt där Carmen drog ner skitfel och i medeln gjorde hon väl (enligt mig) lite för många fel med. Men till min stora förvåning räckte det till en tredje plats av 8 starter! Gullungen! 
Kom hem, hann bara packa upp sen kom Alexandra hit och hälsade på djuren. Efter att hon for hem så har jag inte gjort så mycket, bara legat och slösat på liv och syre. Städade kaninburarna vid nio (i halvmörker, bra) och dansade till musiken i mina hörlurar, fan vad kul det var. 
Imorgon kommer Elin över och bakar, så blir det det obligatoriska plugget (3 veckor till långmatte och psykoloiprov. Panik. Prestationsångest. Det måste gå bra.) men nu ska jag snart sova.


Kommentera här: