0

snabbsnabb

jag ska snart gå och lägga mig, men när jag nu hade datorn på så tänkte jag att jag kunde skriva lite, istället för att läsa Fangirl av Rainbow Rowel. Som för övrigt är en otroligt bra av tre anledningar:
1. Den är väldigt lätt att "komma in i" och är inte sådär seg som andra böcker.
2. Den handlar om fandoms och fanfics. Behöver jag säga mer?
3. Författaren heter Rainbow. RAINBOW!
 
Anyways, har haft en stressig vecka. Måndag och tisdag var jag i stan till åtta då jag hade tre timmars bilteori. I onsdags hade jag läxor upp till öronen och idag har jag försökt slappna av lite och ordna med lite kaninhoppningsgrejjer.
Och imorgon bär det äntligen av mot Sverige och Vallentuna! Så jag längtar att träffa alla fina kaninmänniskor och min faster och kusin. Är dock nervös över att hoppa av bussen på rätt ställe och resa till det stora blågula landet ensam för första gången. Är det här det sista inlägget jag skriver är det för att jag har fastnat på Rosella.
Ordeigerad tvåragammal blombild. Hej ja att ja.

Kommentera här: