0

Bibban är ett tredje hem

Sitter just nu på mariehams bibliotek och väntar på att min buss ska komma. På samma plats vid djurböckerna där jag har suttitvarjde dag till fem denna vecka. Så från mitt tredje hem, ska jag sedan ta bussen till mitt andra hem, 4h, för att sedan åka bil till mitt riktiga hem. Ja typ så. 
Har haft bilteori tre dagardenna vecka, men nu har jag bara en dag på tre timmar kvaaar sen är jag klar med deeeen! *glädjedans* 
Idag har jag ingen bilteori itan ska som sagt till 4h för att sitta på möte om ålands kaninhoppare. Kulkul, det e
som är är att min hals dör och jag känner på mig att det blir mycket pratande för min del. Oh well.. 
Annat än det är det är allt som vanligt, börjar snart plugga inför provperioden igen (oh dear god no) och mister därmed allt vad socialt liv heter. Men i helgen har jag i alla fall lite roliga saker i kalendern, baka med Adeline och Elin på lördag och kaninhoppningstävling på söndag. Bra humör är jag på med, så det kan ju bara bli bra! :D 
 

Kommentera här: