0

Man ska vara stolt

Den här veckan är jag faktiskt mest stolt över idag! Har varit så jäkla produktiv idag, det är inte klokt.. (Vardagsinlägg på inkommande).       Började ju jobba på ålderdomshemmet idag, känner verkligen att jag kommer att trivas, alla är så trevliga. När jag kom hem fixade jag direkt ute hos kaninerna, alla fick komma ut, grannens barnbarn var här och höll reda på ungarna när de var ute i hagen så jag passade på att städa i deras bur lite. Så har jag sen fyra ungefär fixat md h-bevis, köpeavtal, faktapapper, kaninhoppningstävlingar och selebeställningar. Och där imellan kom en kaninköpare (också fd kaninköpare, de ville ha en kompis till lilla "Nisse" från min förra kull) och kikade på en av bäbisarna. Och nu, fyra timmar senare, är jag färdig! Selarna är beställda, ungarnas papper är klara och banorna till lördag är fixade. High five for productivity!

Kommentera här: