0

2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åt vegetarisk mat varje dag, säkert flera saker också.

 

Hur har ditt 2013 varit?  
Mitt värsta år någonsin faktiskt. Jag har mist två katter (en av dem var min bästa vän), min farmor, saknat en massa människor och inte orkat göra något. Däremot har två kattungar flyttat in, jag vann kemistpriset på TekNatur, jag har haft en kull kaniner, jag blev vegetarian och jag fick även nya vänner. Så lite bra saker har hänt.

Blev du kär i år?
Kanske.

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
8e Mars. Då min älskade Hannibal gick bort

 

Vad är din största framgång 2013?
Jag hittade porsitiviteten igen på hösten, utan det vet jag inte vad jag hade gjort.

Bästa köpet? 
Kommer helt ärligt inte på något, haha.


Vad spenderade du mest pengar på?
Kaninerna högst antagligen. ;)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, många fina människor mest!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
We can't stop haha

Vem har du umgåts med mest? 
Förmodligen A, men kanske delad plats med M-

Har du haft ett förhållande under 2013?
Nope


Vart reste du under 2013?
Helsingors två gånger, samt ett antal gånger till Sverige (Norrtälje, Riala, Kista.. blan annat)

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Say it with me; Positivitet!

Vad gjorde du på din födelsedag?
Umgicks med kaninhopparklubben och ett par hopptjejjer från Sverige, otroligt fin dag!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Det har väl sagts redan antar jag.

Vem saknade du? 
Vissa som lämnat jorden och vissa som var kvar men lång borta.

De bästa nya människorna du träffade? 
Klasskamrater och pararellklasskamraterna

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Just do it!

Kommentera här: